Wynajem powierzchni biurowej
Jeśli marzysz o ciekawym i inspirującym miejscu do pracy sprawdź ofertę Lubelskich Zakładów Tytoniowych. LZT to powierzchnie biurowe zaprojektowane w taki sposób, aby funkcjonalność i nowoczesność wpisywały się w zastane elementy architektury. Możesz wybrać biuro w zaproponowanym unikatowym klimacie LZT lub takie do własnego zaaranżowania. Lubelskie Zakłady Tytoniowe to miejsce zarówno dla małych jak i wieloosobowych firm, bo nie ogranicza nas metraż. Ceny wynajmu przestrzeni biurowej zaczynają się od 23 zł netto za m2.
Wynajem powierzchni biurowej w Lublinie
Dziupla oferuje wynajem powierzchni biurowej firmom działającym w Lublinie i okolicach. Różnorodna powierzchnia biurowa, świetnie przygotowane lokale użytkowe w doskonałej lokalizacji i miejsca parkingowe — to atuty, które sprawiają, że warto do nas zadzwonić lub napisać. Potrzebujesz powierzchni biurowej dostosowanej do potrzeb Twojej firmy? W naszej ofercie znajdziesz spersonalizowane powierzchnie biurowe, które będą odpowiadały kierunkowi działania Twojego przedsiębiorstwa.
Jakich powierzchni biurowych szukasz?
Powierzchnie biurowe do wynajęcia można znaleźć w wielu miejscach w Lublinie, w tym w biurowcach, centrach biznesowych, budynkach biurowych. Zwykle są one dostępne w różnych rozmiarach i układach, ale w Dziupli lokal biurowo użytkowy dodatkowo może być wspierany przez przestrzeń magazynową.
Szukasz właśnie powierzchni biurowych na wynajem? Pomożemy! W celu znalezienia odpowiedniej powierzchni biurowej określ swoje wymagania i preferencje. Zwróć uwagę na doskonałą lokalizację naszych biur na wynajem, konkurencyjne koszty wynajmu, ilość dostępnej przestrzeni, dostępność zaplecza technicznego, a także na dostępność miejsc parkingowych i innych udogodnień.
Kiedy już określisz swoje wymagania, poszukamy dla Ciebie najlepszej oferty wynajmu powierzchni biurowych. Z nami możesz negocjować warunki umowy obejmującej wynajem powierzchni biurowych.
Możliwości, jakie daje wynajem powierzchni biurowych w Lublinie
Biuro z magazynem to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują przestrzeni biurowej oraz miejsca na przechowywanie towarów, narzędzi lub maszyn. Biuro w dobrej lokalizacji, w pobliżu dróg dojazdowych do Lublina i w centrum miasta ułatwia transport towarów, ale także przyciąga klientów i pracowników, którzy cenią komfort szybkiego dojazdu do biura.
Przy szukaniu biura z magazynem do wynajęcia zwróć uwagę na kilka czynników. Po pierwsze rozmiar magazynu i biura powinien być odpowiedni do potrzeb Twojej firmy, a magazyn musi być odpowiednio wyposażony. W biurze przyda się także klimatyzacja.
Zwróć też uwagę na lokalizację naszych biur z magazynem. Posiadają one dogodne połączenia transportowe.
Kto szuka biur do wynajęcia w Lublinie?
Biura oraz biura z magazynem są przez nas wynajmowane firmom z wielu branż: od przemysłowej po usługi.
Przykładowe branże, które korzystają z opcji wynajmu biura z magazynem w Lublinie to:
- Firmy produkujące różnego rodzaju wyroby, np. meble, urządzenia elektryczne, artykuły spożywcze, narzędzia, maszyny.
- Firmy handlowe zajmujące się sprzedażą towarów, które wymagają przechowywania w magazynie. Często są to sklepy internetowe, którym lokal sklepowy nie jest potrzebny, ale muszą mieć blisko bezpieczny magazyn.
- Firmy logistyczne zajmujące się transportem towarów, a także magazynowaniem i dystrybucją towarów.
- Firmy budowlane przechowujące w magazynach narzędzia i materiały budowlane.
- Firmy usługowe – np. firmy kurierskie, które potrzebują magazynu do przechowywania przesyłek.
Jednak każda firma, która szuka biura i magazynu na wynajem do prowadzenia działalności i przechowywania towarów, może zgłosić się właśnie do nas w celu nawiązania zarówno krótko, jak i długoterminowej współpracy.
Dobre biuro w Lublinie
Zadbaliśmy o to, by nasze lokale były odpowiednio przygotowane i spełniały najwyższe wymogi potencjalnych klientów. Czym wyróżnia się nasza oferta biur na wynajem w Lublinie?
- Dogodna lokalizacja — jeśli zdecydujesz się na wynajem, Twoje biuro będzie w miejscu łatwo dostępnym dla pracowników oraz klientów, w centrum miasta i w okolicy ważnych dróg dojazdowych
- Każde z biur jest przestronne, ma odpowiednią ilość pomieszczeń, które spełniają potrzeby różnych firm. Jest w nich nie tylko klimatyzacja, ale także odpowiednie oświetlenie i wentylacja.
- Wyposażenie pozwala na łatwe zaaranżowanie przestrzeni, a układ umożliwia ergonomiczne ustawienie sprzętów, mebli, urządzeń biurowych.
- Biuro jest bezpieczne dla najemców, pracowników oraz klientów. Lokal jest zamykany i chroniony.
- W okolicy biura znajduje się niezbędna infrastruktura, m.in. parkingi.
- Koszt wynajmu biura w Lublinie jest konkurencyjny w stosunku do rynku np. w Warszawie.
- Biuro jest dostępne w godzinach pracy firmy oraz poza nimi, jeśli jest taka potrzeba.
- Elastyczność — nasi najemcy mogą liczyć na naszą elastyczność w kwestii wynajmu oraz negocjacje cenowe. Nie unikamy rozmów, cenimy naszych partnerów w biznesie, z klientami omawiamy wszelkie kwestie związane z wynajem powierzchni biurowej i obsługi.
Szukamy najemców na nasze biura
Jeśli chcesz przenieść swoją działalność lub otwierasz nową firmę, nie wahaj się: zdecyduj się na wynajem powierzchni biurowych w Lublinie. Znajdziemy dla Ciebie lokal dostosowany do potrzeb Twojej firmy, w centrum, w dobrej lokalizacji i z odpowiednią infrastrukturą, a to wszystko w korzystnej cenie i w dobrej atmosferze współpracy.