Telefon: 797 003 199

Wynajem powierzchni biurowej

Jeśli marzysz o ciekawym i inspirującym miejscu do pracy sprawdź ofertę Lubelskich Zakładów Tytoniowych. LZT to powierzchnie biurowe zaprojektowane w taki sposób, aby funkcjonalność i nowoczesność wpisywały się w zastane elementy architektury. Możesz wybrać biuro w zaproponowanym unikatowym klimacie LZT lub takie do własnego zaaranżowania. Lubelskie Zakłady Tytoniowe to miejsce zarówno dla małych jak i wieloosobowych firm, bo nie ogranicza nas metraż. Ceny wynajmu przestrzeni biurowej zaczynają się od 23 zł netto za m2.

Po więcej szczegółów skontaktuj się z nami

Wynajem powierzchni biurowej w Lublinie

Dziupla oferuje wynajem powierzchni biurowej firmom działającym w Lublinie i okolicach. Różnorodna powierzchnia biurowa, świetnie przygotowane lokale użytkowe w doskonałej lokalizacji i miejsca parkingowe — to atuty, które sprawiają, że warto do nas zadzwonić lub napisać. Potrzebujesz powierzchni biurowej dostosowanej do potrzeb Twojej firmy? W naszej ofercie znajdziesz spersonalizowane powierzchnie biurowe, które będą odpowiadały kierunkowi działania Twojego przedsiębiorstwa.

Jakich powierzchni biurowych szukasz?

Powierzchnie biurowe do wynajęcia można znaleźć w wielu miejscach w Lublinie, w tym w biurowcach, centrach biznesowych, budynkach biurowych. Zwykle są one dostępne w różnych rozmiarach i układach, ale w Dziupli lokal biurowo użytkowy dodatkowo może być wspierany przez przestrzeń magazynową.

Szukasz właśnie powierzchni biurowych na wynajem? Pomożemy! W celu znalezienia odpowiedniej powierzchni biurowej określ swoje wymagania i preferencje. Zwróć uwagę na doskonałą lokalizację naszych biur na wynajem, konkurencyjne koszty wynajmu, ilość dostępnej przestrzeni, dostępność zaplecza technicznego, a także na dostępność miejsc parkingowych i innych udogodnień.

Kiedy już określisz swoje wymagania, poszukamy dla Ciebie najlepszej oferty wynajmu powierzchni biurowych. Z nami możesz negocjować warunki umowy obejmującej wynajem powierzchni biurowych.

Możliwości, jakie daje wynajem powierzchni biurowych w Lublinie

Biuro z magazynem to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują przestrzeni biurowej oraz miejsca na przechowywanie towarów, narzędzi lub maszyn. Biuro w dobrej lokalizacji, w pobliżu dróg dojazdowych do Lublina i w centrum miasta ułatwia transport towarów, ale także przyciąga klientów i pracowników, którzy cenią komfort szybkiego dojazdu do biura.

Przy szukaniu biura z magazynem do wynajęcia zwróć uwagę na kilka czynników. Po pierwsze rozmiar magazynu i biura powinien być odpowiedni do potrzeb Twojej firmy, a magazyn musi być odpowiednio wyposażony. W biurze przyda się także klimatyzacja.

Zwróć też uwagę na lokalizację naszych biur z magazynem. Posiadają one dogodne połączenia transportowe.

Kto szuka biur do wynajęcia w Lublinie?

Biura oraz biura z magazynem są przez nas wynajmowane firmom z wielu branż: od przemysłowej po usługi.

Przykładowe branże, które korzystają z opcji wynajmu biura z magazynem w Lublinie to:

  1. Firmy produkujące różnego rodzaju wyroby, np. meble, urządzenia elektryczne, artykuły spożywcze, narzędzia, maszyny.
  2. Firmy handlowe zajmujące się sprzedażą towarów, które wymagają przechowywania w magazynie. Często są to sklepy internetowe, którym lokal sklepowy nie jest potrzebny, ale muszą mieć blisko bezpieczny magazyn.
  3. Firmy logistyczne zajmujące się transportem towarów, a także magazynowaniem i dystrybucją towarów.
  4. Firmy budowlane przechowujące w magazynach narzędzia i materiały budowlane.
  5. Firmy usługowe – np. firmy kurierskie, które potrzebują magazynu do przechowywania przesyłek.

Jednak każda firma, która szuka biura i magazynu na wynajem do prowadzenia działalności i przechowywania towarów, może zgłosić się właśnie do nas w celu nawiązania zarówno krótko, jak i długoterminowej współpracy.

Dobre biuro w Lublinie

Zadbaliśmy o to, by nasze lokale były odpowiednio przygotowane i spełniały najwyższe wymogi potencjalnych klientów. Czym wyróżnia się nasza oferta biur na wynajem w Lublinie?

  1. Dogodna lokalizacja — jeśli zdecydujesz się na wynajem, Twoje biuro będzie w miejscu łatwo dostępnym dla pracowników oraz klientów, w centrum miasta i w okolicy ważnych dróg dojazdowych
  2. Każde z biur jest przestronne, ma odpowiednią ilość pomieszczeń, które spełniają potrzeby różnych firm. Jest w nich nie tylko klimatyzacja, ale także odpowiednie oświetlenie i wentylacja.
  3. Wyposażenie pozwala na łatwe zaaranżowanie przestrzeni, a układ umożliwia ergonomiczne ustawienie sprzętów, mebli, urządzeń biurowych.
  4. Biuro jest bezpieczne dla najemców, pracowników oraz klientów. Lokal jest zamykany i chroniony.
  5. W okolicy biura znajduje się niezbędna infrastruktura, m.in. parkingi.
  6. Koszt wynajmu biura w Lublinie jest konkurencyjny w stosunku do rynku np. w Warszawie.
  7. Biuro jest dostępne w godzinach pracy firmy oraz poza nimi, jeśli jest taka potrzeba.
  8. Elastyczność — nasi najemcy mogą liczyć na naszą elastyczność w kwestii wynajmu oraz negocjacje cenowe. Nie unikamy rozmów, cenimy naszych partnerów w biznesie, z klientami omawiamy wszelkie kwestie związane z wynajem powierzchni biurowej i obsługi.

Szukamy najemców na nasze biura

Jeśli chcesz przenieść swoją działalność lub otwierasz nową firmę, nie wahaj się: zdecyduj się na wynajem powierzchni biurowych w Lublinie. Znajdziemy dla Ciebie lokal dostosowany do potrzeb Twojej firmy, w centrum, w dobrej lokalizacji i z odpowiednią infrastrukturą, a to wszystko w korzystnej cenie i w dobrej atmosferze współpracy.

Zapisz się do naszego newslettera

Administratorem danych osobowych jest Dziupla Self Storage Sp. z o.. Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności. Klikając WYŚLIJ, akceptują Państwo wszystkie powyższe warunki.